Itt, Berlinben márciusban nagyjából két hétig tartott a sztrájk, és néhány nap után a helyiek egész ügyesen hozzászoktak a helyzethez, sőt, az első héten kibontakozott egy egységes sztrájkkultúra. Megnőtt ugyan az utak forgalma, de nagyon sokan váltottak biciklire, akar mínuszközeli hidegben is. Az iskolákba és munkahelyekre be kellett járni, a késést csak az első néhány napban tolerálták.
A legleleményesebb sztrájkkezelési megoldásokat érdemes lenne Budapesten is fontolóra venni: az autósok a szélvédőjük bal sarkában egy egységes jellel mutatták, ha hajlandóak voltak magukkal vinni valakit, a gyalogosok pedig kartonpapírokra írták ki nagy, feltűnő betűkkel, hogy melyik városrészbe akartak eljutni. Miután az újságok is beszámoltak ezekről az ügyes technikákról, pár napon belül elterjedtek, és pompásan működtek az egész városban.
A BKV dolgozói önkéntes vállalás alapján az alábbi vonalakon néhány járművet mégiscsak üzemeltetnek:
HÉV
6 szerelvény jár az Örs vezér tere és Gödöllő között
Villamosok
1-es vonalán 8 szerelvény
14-es vonalán 5 szerelvény
28-as vonalán 3 szerelvény
18-as vonalán 1 szerelvény
Buszok
73-as vonalán 4 busz
239-es gyorsjárat vonalán 2 busz
136-os gyorsjárat vonalán 1 busz
A néhány működő járatra sokat kell várni, hiszen normális menetrend szerint sokkal több jármű közlekedik rajtuk.
Az M1-esen, a főváros felé vezető oldalon a 34-30 kilométer között megkezdték a burkolat felújítását, emiatt Bicske közelében Budapest irányába mindkét oldal belső sávján halad a forgalom, Hegyeshalom felé pedig sáveltolással a külső és leálló sávot használhatják.
Az M5-ösön a főváros határánál, a nagybani piac csomópontja előtt a külső és a leálló sávot a városközpont felé tartók nem használhatják, mert a 15-ös kilométernél a hídfenntartási munkák még sávlezárással járnak, közölte az Útinform.