Itt, Berlinben márciusban nagyjából két hétig tartott a sztrájk, és néhány nap után a helyiek egész ügyesen hozzászoktak a helyzethez, sőt, az első héten kibontakozott egy egységes sztrájkkultúra. Megnőtt ugyan az utak forgalma, de nagyon sokan váltottak biciklire, akar mínuszközeli hidegben is. Az iskolákba és munkahelyekre be kellett járni, a késést csak az első néhány napban tolerálták.
A legleleményesebb sztrájkkezelési megoldásokat érdemes lenne Budapesten is fontolóra venni: az autósok a szélvédőjük bal sarkában egy egységes jellel mutatták, ha hajlandóak voltak magukkal vinni valakit, a gyalogosok pedig kartonpapírokra írták ki nagy, feltűnő betűkkel, hogy melyik városrészbe akartak eljutni. Miután az újságok is beszámoltak ezekről az ügyes technikákról, pár napon belül elterjedtek, és pompásan működtek az egész városban.
Újabb BKV sztrájkról nem esett szó a hétfő délutáni egyeztetésen - mondta el a megbeszélés után a Független Hírügynökségnek Nemes Gábor, a Cinkota Autóbusz Szakszervezet elnöke. A tulajdonos fővárosi önkormányzat, a BKV menedzsmentje és a cég szakszervezetei csupán abban tudtak megállapodni, hogy szerdán folytatják a tárgyalást. Ennek sikere a tulajdonos szerint azon is múlik, hogy mit válaszol a kormány a kért 18,5 milliárd forintos kompenzációra. (Független Hírügynökség)