Kipucolták a budai metróalagutat
A 4-es metró budai állomásai közel száz százalékban szerkezetkészek, a metróalagutat kipucolták és előkészítették a vágányok beépítéséhez. Nagy munka a Szent Gellért tér alatt folyik, ahol az építők nekiláttak annak az átkötőalagútnak, ami miatt korábban majdnem felbontották a metrószerződést.
Végigjártuk a 4-es metró budai szakaszát, ahol az állomások már elnyerték végleges formájukat. A Tétényi úti és a Bocskai úti állomáson már csak a középperon hiányzik, a Bartók Béla úti állomáson pedig már elkezdtek dolgozni a belsőépítészek.
Az Etele téri végállomás szerkezete a kapcsolódó beruházások miatt még csak 85 százalékos, a Szent Gellért téren pedig megbontották az alagútgyűrűket, mert nekiláttak a nagy vitát kavart átkötő alagút építésének (ezen keresztül tud majd átmenni a szerelvény az egyik alagútból a másikba.)
A földkitermelés végállomása szintén a Szent Gellért tér, itt emelik ki és szállítják el teherautóval a földet, a jelenleg Rákóczi térnél tartó fúrópajzshoz is innen viszi be a betongyűrű-elemeket az üzemi kisvonat. A terv szerint a pajzsok nyár közepén érik el a Baross teret.