Távozott a Hídépítő Zrt.-től Devecz Miklós, a társaság tényleges első számú vezetője közvetlenül az után, hogy a társaság tulajdonosi háttere megváltozott és az új tulajdonos képviselője (Apáthy Endre) egyben a cég vezetését is átvette.
Az alapvetően a sztrádaépítéseken nagyra nőtt Hídépítő az utóbbi időben a Fővám téri metróállomás kivitelezőjeként került az érdeklődés középpontjába, mikor politikai bombát robbantottak azzal a bejelentéssel, hogy nem képesek elkészülni határidőre az állomással. E botrány csúcspontján érkezett a céghez Devecz Miklós, akitől nem áll távol a válságban lévő társaságok vezetése, rendbetételének megkísérlése sem. Korábban például a MÁV Start Zrt. elődjének tekinthető személyszállítási üzletágat vezette a MÁV Zrt.-nél. Többek között az üzletág önálló cégbe szervezése, az ütemes menetrend kelet-magyarországi bevezetése, valamint a kör és a hibrid IC vonatok forgalomba helyezése kötődik ottani tevékenységéhez.
Devecz Miklós az Index kérdésére elmondta, hogy egyelőre pihenéssel és a szenvedélyének tekinthető búvárkodással töltené az idejét, ám nem cáfolta azokat az értesüléseket, mely szerint a BKV vezérigazgatói beosztására is esélyes. Elmondta, hogy érdeklődéssel olvassa majd el a poszt betöltésére kiírt pályázatot.
2007. januárjában 13 év után távozni kényszerült a BKV éléről Aba Botond, akit Antal Attila követett a vezérigazgatói beosztásban. Noha Antal szerződése 2011-ig szólt, 2008. márciusában egy használtautóbusz-beszerzésre irányuló tendert kísérő botrány után előbb egészségi állapotának megromlására hivatkozva lemondott, később ezt pontosítva közös megegyezéssel szeretett volna távozni. Ekkor Balogh Zsolt vezérigazgató-helyettes előbb helyettesként, később megbízottként vette át a cég vezetését. Balogh megbízatása a vezérigazgatói posztra kiírni tervezett nemzetközi pályázat eredményes lezártáig, de legkésőbb december 30-ig tart.