![Párizs minket is várt: az Index helyszíni stábja is rácsatlakozott az olimpiára](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5747/57478/574785/57478563_4251271_8faf1cbc1b9d98fe8cf5c41d22bcb69e_wm.jpg)
További Belföld cikkek
-
Törölték azt a repülőjáratot, amivel Ákos és zenekara ment volna Tusványosra
- Ők már biztosan beülnek a Tisza Párt színeiben a Fővárosi Közgyűlésbe
- Alkalmi bélyeget bocsát ki a Magyar Posta
- Szexuális tartalmú beszélgetéseket folytatott fiatal fiúkkal Szabadszállás jegyzője
- Kábítószer-kereskedőt és -fogyasztókat fogtak el Kerecsenden
![]() |
Elkezdték |
Vér Iván, a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. vezérigazgatója Mezőkövesden első bejegyzésével megnyitotta az építkezés munkanaplóját - tájékoztatta az Indexet Bakonyi István, az NA Rt. kapcsolati igazgatója. Szerinte így semmi akadálya nem lehet annak, hogy 2002. novemberére elkészüljön, az M3-as autópálya Füzesabony és Polgár közötti szakasza.
![]() |
2002 novemberében talán már birtokba vehetik az autósok |
Egy kis történelem
A Betonútépítő Rt. és Vegyépszer alkotta konzorcium csaknem hetvenmilliárd forintért vállalta, az M3-as autópálya Füzesabony és Polgár közti szakaszának megépítését. Ez a költség a beruházók szerint összességében öt százalékkal lesz olcsóbb, mint a korábbi autópályaépítések, Kovács Kálmán szabaddemokrata közlekedéspolitikus szerint azonban éppen 300 millióval drágább kilométerenként most az építés, mint korábban volt.
Az ellentmondás oka, hogy különféle számítási módszereket használnak Kovács és a beruházók. A politikus szerint azt kell figyelembe venni, mennyibe került korábban az M3-as továbbépítése Füzesabonyig, a Nemzeti Autópálya Rt. viszont úgy érvel, hogy a korábbi autópályaépítések összköltségeinek átlagát kell szem előtt tartani.