Százmilliókat költ reklámokra a gazdasági minisztérium

2007.01.16. 09:14
A tavalyi kétmilliárdos reklámkampány után most bruttó 300 millió forintot fordít médiafelület-vásárlásra a gazdasági minisztérium, írja a Magyar Nemzet. A Miniszterelnöki Hivatal közben bruttó 350 milliót fordít hasonló feladatok ellátására.

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) a következő hónapokban bruttó 300 millió forintot fordít médiafelület-vásárlásra, írja a Magyar Nemzet. A közbeszerzési eljárást a korábban is több százmilliós állami megrendelést nyerő Mediaedge: cia Hungary Kft. nyerte.

A GKM tavaly kétmilliárd forintot költött reklámra. A most nyerte cég egy másikkal együtt látta el tavaly a kormányzati kommunikációs feladatokat kétmilliárd forintért.

A Miniszterelnöki Hivatal közben bruttó 350 milliót fordít reklámügynökségi és médiavásárlói feladatok ellátására, idézi a Magyar Nemzet a Közbeszerzési Értesítőt.