Kétezren fordultak az Egészségbiztosítási Felügyelethez

MTI
2007.07.27. 13:52

Fél éves működése alatt közel kétezer megkeresés érkezett az Egészségbiztosítási Felügyelethez, közölte Daróczi Dávid pénteki sajtótájékoztatóján. A kormányszóvivő az intézmény működésével kapcsolatban elmondta, az a cél, hogy az állampolgár ne kiszolgáltatottja legyen egy pazarló és igazságtalan rendszernek, hanem felelős fogyasztója az átlátható egészségügyi szolgáltatásoknak. Hozzátette, az Egészségbiztosítási Felügyelet létrehozásának az is célja volt, hogy Magyarországon igazságos egészségügyi rendszer jöjjön létre, valamint visszaszoruljon, megszűnjön a hálapénz.

Daróczi Dávid tájékoztatása szerint az Egészségbiztosítási Felügyelethez 2007 januárjától július végig összesen 1967 megkeresés érkezett, ezek közül 652 esetben éltek panasszal az állampolgárok.