Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója úgy véli, a Tony Curtis-reklámfilmmel az USA 50 év feletti városi lakosságát célozták meg. Adataik szerint a filmet közel 3,5 millióan látták, hiszen azt a nagyvárosok kábelcsatornái sugározták.
Bár az ilyen reklám hatása nem mérhető pontosan, az bizonyos - mondta Galla Gábor -, hogy az USA-ból érkező beutazók száma januártól augusztus végéig 15-16 százalékkal növekedett az előző év azonos időszakához képest, s így e vendégkör által eltöltött éjszakák száma elérte a 314 ezret. Az előrejelzések szerint további élénküléssel lehet számolni ezen a piacon. Az amerikai turisták körében a hazai gyógyhotelek is kedveltek voltak, amit mutat a 72 százalékos növekedés, s így a kampányt követően, augusztusban hatezer vendég élvezhette a magyar gyógyszállodák szolgáltatásait.
Az Európa szépével az EU-ba kampány hatásáról szintén kedvező a kép. Ebben az esetben nyolc ország 15 nagy repülőterén 300 óriásplakát invitálta az embereket Magyarországra, s emellett nagy nemzetközi lapokban is megjelentek ezek a hirdetések.