![Párizs minket is várt: az Index helyszíni stábja is rácsatlakozott az olimpiára](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5747/57478/574785/57478563_4251271_8faf1cbc1b9d98fe8cf5c41d22bcb69e_wm.jpg)
További Belföld cikkek
-
Törölték azt a repülőjáratot, amivel Ákos és zenekara ment volna Tusványosra
- Ők már biztosan beülnek a Tisza Párt színeiben a Fővárosi Közgyűlésbe
- Alkalmi bélyeget bocsát ki a Magyar Posta
- Szexuális tartalmú beszélgetéseket folytatott fiatal fiúkkal Szabadszállás jegyzője
- Kábítószer-kereskedőt és -fogyasztókat fogtak el Kerecsenden
![]() |
Milleniumi pompa - de milyen áron? |
Amint arról az Index többször beszámolt, az Országimázs Központ először arra hivatkozva tagadta meg az információadást a költségekről, hogy az ünnepi programokat ajándéknak szánják a lakosságnak, s anyukáink sem azzal szokták kezdeni a karácsonyt, hogy elmondják: mennyibe került a bejgli és miért: Így az egyes programok költségei nem ismerhetőek meg, csak az, hogy az egész esemény 765 millióba kerül.
Tóth István Zoltán az összköltségeken kívül egyetlen adatot volt hajlandó közölni, mégpedig azt, hogy a programokról rendezett sajtótájékoztató utáni fogadás személyenként háromezer forintba került. Közreműködőkkel, rokonokkal, barátokkal együtt legalább százan tartózkodtak a tájékoztatókon kedden is, csütörtökön is, ami azt jelenti, hogy csak a sajtótájékoztatón felszolgált ételekre hatszázezer forintot költöttek közpénzekből. Így 764 millió 400 forint sorsa ismeretlen.
A különvonatokra nincs pénz
Csak postavonattal tudnak majd hazajutni azok a vidéken élők, akik kíváncsiak a millenniumi tűzijátékra. Miskolcra például az égiparádé kezdete után öt perccel megy az utolsó személyszállító vonat.
Fejér László, a MÁV személyszállítási osztályának munkatársa az Indexet arról tájékoztatta, hogy azért nem indítanak különvonatokat, mert erre nem kaptak felkérést az Országimázs Központtól. Ha szükséges, a menetrend szerint közlekedő postavonatokhoz újabb kocsikat tudunk csatlakoztatni - tette hozzá. A postavonatok menetideje egyébként többszörösen meghaladja az egyéb járatok menetidejét. Budapesttől Szegedig az út például több, mint négy óra.