Visszakönyörgik magukat a világmárkák Johnny Depphez
További FOMO cikkek
- Rejtélyes üzenettel jelentkezett Lily Allen, szakíthatott David Harbourral
- A bejgli nem minden, közel száz éve bekólázva karácsonyozunk
- Külön hotelszobákat tartott fenn az orgiákhoz P. Diddy
- Családtagjai küzdenek azért, hogy hazavihessék a demens Wendy Williamst
- Amber Heard is megszólalt Blake Lively botrányáról
Nemrég született meg az ítélet Johnny Depp és Amber Heard ügyében, így kiderült, hogy az esküdtek előbbinek adtak igazat. A színész ellen felhozott vádak azonban felbecsülhetetlen mértékű kárt okoztak karrierjében, mivel nemegy lehetőségtől esett el. Többek között lemondott róla a Disney is, így a Legendás állatok: Dumbledore titkai című filmben már nem ő alakította Grindelwaldot, ahogy arról is lemondtak, hogy A Karib-tenger kalózai hatodik részében visszatérjen. Bár a Disney az ítélet kihirdetése óta már egy háromszázmillió dollárról szóló ajánlattal próbálta visszaédesgetni a színészt, mivel rájöttek, hibáztak.
Hasonló gondolatmenettel juthatott el a felismerésig a Dior vezetősége is. A világmárka már korábban is dolgozott együtt Depp-pel, aki 2015-ben lett a Sauvage férfi illatuk arca, ám a színészhez kötődő botrányok napvilágra kerülésével már a tévében sem reklámozták vele a parfümöt – attól félve, hogy rossz színben tünteti fel őket. A TMZ információi szerint azonban Deppnek sikerült egyezségre jutnia a céggel, és egy több évre szóló szerződést írtak alá, az ajánlat hét számjegyű (legalábbis dollárban).
Mint kiderült, az üzletet azt követően kötötték meg, hogy a híres divatfotós, Greg Williams részt vett Johnny Depp és Jeff Beck egyik párizsi koncertjén. A források szerint a fellépés előtt Depp fotózáson vett részt, e képeket pedig a Dior új reklámkampányában fogják használni.
(Borítókép: Johnny Depp 2022. május 25-én. Fotó: Kevin Dietsch / Getty Images)