Komoly csalással vádolják Meghan Markle-t
További FOMO cikkek
- Egy pillanat alatt veszett oda a birodalom, de a legendás sütőpor nélkül ma sincs ünnep
- Előkerült a dokumentum, amiből kiderül, mit műveltek Blake Livelyval
- Brasch Bencét elpáholták, a legendát kiütötték, Istenes a mennybe ment
- Jeff Bezos teljesen kiborult, mert azt terjesztették, hogy már a napokban feleségül veszi menyasszonyát
- Beadta a derekát Vilmos herceg, megszüntetik a feudális előjogokat Cornwallban
Nem csillapodnak a kedélyek Harry herceg és Meghan Markle körül, akik nemrég közös megegyezéssel szerződést bontottak a Spotifyjal, ahol a hercegné Archetypes című podcastja található meg. Még 2020-ban írtak alá egy 20 millió dollárról szóló megállapodást, ám a cég azt remélte, több tartalomra számíthat az Archewell Audio részéről. A pár ezzel szemben azt szerette volna, ha műsoraikat nem kizárólag a Spotify forgalmazhatja, így megszüntették a szerződést – amihez hozzátett az is, hogy a Spotify ügyvezetője, Bill Simmons kicsinyes szélhámosnak nevezte a párt.
A sussexiek Spotifytól való elköszönésének következtében viszont nem egy feltételezés kapott szárnyra. A Podnews szerint több forrás azt állítja, hogy a podcast néhány adásában az interjúkat más munkatársak készítették el, és a hercegné kérdéseit tartalmazó hanganyagot csak később rögzítették. A portál arról ugyanakkor nem számolt be, pontosan melyik epizódokról van szó.
Bár Markle több hírességgel is interjút készített a podcastsorozat keretében, köztük Mariah Carey-vel és Serena Williamsszel, nem először vetődik fel a gyanú az Archetypes kapcsán, hogy az odaérkező vendégek valójában nem Markle-lel beszélgettek. Még tavaly nyáron az egyik interjúalany, Allison Yarrow New York-i újságíró emelt szót amiatt, hogy amikor interjút készítettek vele, a sussexi pár produkciós cégének egyik tagjával, egy Farrah Safarfi nevezetű nővel beszélgetett.
A Spotify egyébként korábban már bejelentette, hogy elbocsát körülbelül 200 alkalmazottat, akik a podcastekkel foglalkoznak. Bár a hallgatók körében kifejezetten népszerűvé vált ez a műfaj, a streamingszolgáltató szerint nehéz nyereséghez jutni belőle.