Médiacégek és generációk is mérkőztek egymással a Media Regattán
További FOMO cikkek
- Matthew Perry halála után Matt LeBlancért aggódnak a barátai
- Harvey Weinsteint sürgősen kórházba kellett szállítani
- Egészségüket kockáztatják a nők, akik műkörmöshöz járnak?
- Visszahívták a forgalomból a Harry Potter-filmek kardjának másolatát, mert sérti a japán fegyvertörvényt
- Van, hogy naponta többször lelotyózza papagája a 89 éves Judi Denchet
A Balatonfüredtől Tihanyig tartó versenyre 22 hajóval neveztek be, amelyekre a kapitányokat a szervezők biztosították. A hajókat a szokásoknak megfelelően hajóhossz alapján különböző kategóriákba sorolták, ezek a kategóriák egy-egy fantázianevet kaptak, amelyek a különböző társadalmi generációkra utaltak. A verseny alatt a pályát mindenki kétszer hajózta végig, a futamok végén pedig a versenyzők még a vízen koccintottak a nyertesekre. Gen X kategóriában az RTL 3-as csapata, Gen Y-ban a Ringier brigádja, Gen Z-ben pedig a Google formációja aratott győzelmet.
Az üzletileg polarizált piac egy napra egy helyre összpontosul, az esetleges nézeteltéréseket, konkurálásokat mindenki félreteszi, a kötetlen, baráti hangulatban nyílt beszélgetések indulnak – ezt mindenkinek nagyon jó volt megélni. A helyszín is tökéletes választásnak bizonyult, a kulturálisan pezsgő, történelmi Balatonfüred és annak nagy múltú Yacht Clubja már eleve megadta a nívós hangulatot. A vitorlázás több száz éves hagyomány, amivel most egy egész iparág találkozott, és ahogy Farkas azt előre jósolta, sokan meg is kedvelték itt ezt a sportágat
– nyilatkozta Starcz Ákos, a szervező Indamedia kiadóvállalat igazgatósági tagja.
A játékszabályokat a csapatoknak a négyszeres Soling-világbajnok, Litkey Farkas mondta el, ő gondoskodott a rendezvény biztonságos lebonyolításáról is, a nap végén pedig ő hirdette ki a nyerteseket. A fenti elismeréseken kívül az Indaplay különdíját az RTL 2-es csapata kapta a legjobb megörökített pillanatért, a Media Future szakmai lap a különdíját a Mindshare női kollaborációjának ítélte, a BYC vándorkupáját pedig a kategórianyertes és az abszolút győztes RTL 3-as csapat vitte el.
A Regatta nem csupán a versenyről szólt, a jó hangulatot különböző DJ-k biztosították vízen és szárazföldön egyaránt, az érdeklődőket pedig exkluzív hajók szállították, hogy a legjobb helyekről követhessék nyomon a futamot. Az est vacsorával és after partyval zárult.
A szervezők megerősítették, hogy a Media Regattából hagyományt teremtenek, 2025-ben június 13-án újra megrendezik a versenyt.