Tarolt a TV2 2024-ben, főműsoridőben és teljes napon is a legnézettebb csatorna lett

2025.01.04. 16:55
A 2024-es adatok alapján a TV2 önálló csatornaként és csatornacsoportként is több szegmensben piacvezető lett. Nemcsak főműsoridőben és teljes napon lett első helyezett a cégcsoport főcsatornája, hanem a három kiemelt korcsoportot tekintve is a csatornacsalád vezeti a hazai listát.

Ahogy arról hozzánk eljuttatott közleményében is beszámol, a TV2 cégcsoport sikeres évet zárt 2024-ben, mivel többszörösen sikerült piacvezetőként végezniük az éves nézettségi adatokat tekintve. A csatorna mindhárom vezető korcsoportban egyaránt első helyezést ért el főműsoridőben és a teljes napra lebontva is.

A teljes évet vizsgálva 2024-ben a TV2 és a TV2 Csoport már a második egymást követő évben nyerte meg a nézettségi versenyt az összes kiemelt célcsoportban egész nap és főműsoridőben. Teniszkifejezéssel élve ez a »grand slam«. Szeretném megköszönni a TV2 csapatának és együttműködő partnereinek a csodálatos és inspiráló munkát, ügyfeleinknek a belénk vetett bizalmat, de legfőképpen a magyar tévénézőknek, akik nélkül nem lehetnénk az elsők

– idézi a közlemény Pavel Stanchevet, a TV2 Csoport vezérigazgatóját.

A csatornacsaládok versenyében a TV2 Csoport mindhárom kiemelt korcsoportban, mind teljes napon, mind főműsoridőben az első helyen zárt a 2024-es éves átlagban. A közlemény szerint többek között a novemberi, kimagasló siker hozta meg a TV2-nek, hogy a csatorna és csatornaportfólió is újra piacvezető lett éves szinten, teljes napon és főműsoridőben is.

Visszatérő műsorok

Az eddigi egyik legsikeresebb évadával búcsúzott a Séfek séfe, saját idejében első helyen zárt a Palik Lászlóval visszatérő Legyen Ön is milliomos!, az év legsikeresebb hétköznapi műsora a Házasság első látásra második évada lett,

a 12 év után visszatérő Megasztár pedig hétvégi show-műsorként nyerte meg az idősávját, és lett a csatorna egyik legnézettebb műsora 2024-ben.

Az infotainment műsorok közül a reggeli Mokka és Mokkacino éves átlagban ismét megnyerték az idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban, továbbá az idén huszadik születésnapját ünneplő Mokka már 2010 óta az ország legnézettebb hétköznap reggeli magazinműsora. A teljes lakosság körében az esti hírműsorok, a Tények és Tények Plusz is megnyerték az idősávjukat éves átlagban.

A mostani sikereivel ez a harmadik őszi szezon egymás után, amikor a TV2 a főcsatornát tekintve és a csatornacsaládok versenyében egyaránt mindhárom kiemelt korcsoportban (A18–59, A18–49, A4+) nyerni tudott. A cég a közleményben a Live + As live adatokra, forrásként pedig a Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatásra hivatkozik.