Nem árulják el, sikeres volt-e a sikernap

2015.03.03. 20:13

Még nem fejeződött be az MVM Siker-nap rendezvény értékelése a Magyar Villamos Műveknél és a társaság azt sem akarja elárulni, mennyivel szponzorálta a rendezvényt, írta az Inforádió.

Február 22-én többek között Arnold Schwarzenegger, volt testépítő-színész-exkormányzó is fellépett az MVM Siker-nap nevű rendezvényén.

A jegyárak 15 ezer és 50 ezer forint között szóródtak, de 500 ezer forintért is kínáltak belépőket. A helyszíni beszámolók szerint csak fél ház volt a rendezvényen, annak ellenére, hogy az utolsó héten már fél áron is lehetett jegyet rendelni.

Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. névadó szponzora volt az eseménynek. Az Inforádió azt akarta megtudni a cégtől, hogy megvonták-e már a rendezvény egyenlegét, hogyan értékelik azt, pénzügyileg mennyire volt sikeres a rendezvény.

Az állami cég elmondta, az értékelés még nem fejeződött be, azt viszont nem árulták el, hogy mennyi pénzzel támogatták az eseményt. Válaszukban azt írták, a névadó szponzori státusszal járó reklám-ellentételezéseknek megfelelő értékű szponzorációt nyújtott az MVM.

Azért szálltak amúgy be a Siker-napba, mert szerintük annak célkitűzései, imázsa megegyezik az MVM-ével. "A rendezvény küldetése az volt, hogy egy felelős magatartással bíró, gazdaságilag sikeres magyar közösség jöjjön létre, akik képesek változni, fejlődni, akik magas etikai értékrendjükkel példát mutatnak másoknak is. Sikeres nemzeti vállalatként az MVM ezen küldetést támogatásra méltónak tartotta" - írta az állami cég. Az Inforádiónak a rendező cég sem árult el adatokat.