Csetényi Csaba ismét elkommunikálhat egy csomó pénzt
A Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozó Egyesült Reklám Konzorciummal kötött keretszerződést a Miniszterelnöki Kabinetiroda a most induló legújabb kormányzati tájékoztató akcióra – közölte a Magyar Nemzet kérdésére a minisztérium.
A kormány Facebook-oldalán csütörtökön jelent meg beszámoló arról, hogy a kormány tájékoztató akciót indít "Magyarország erősödik" szlogennel.
A Miniszterelnöki Kabinetiroda a lap érdeklődésére közölte, a kampány az országos és helyi lapokban, rádiókban és televíziókban, valamint az interneten és közterületen elhelyezett hirdetésekkel zajlik majd, a pontos költségeket a korábbi esetekhez hasonlóan csak a kampány lezárulta után árulják el.
A tárca által említett Egyesült Reklám Konzorciumnak tagja a Network 360 Reklámügynökség Kft. (korábbi nevén HG 360 Kft.) és az Affiliate Network Kft., mindkét cég a Rogán szomszédjaként ismertté vált Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozik. Csetényi kommunikációs cégei sorra nyerik az állami megbízásokat, nemrég a kvóta elleni népszavazás kampányán és utókampányán is nagyot kaszáltak. A referendum előtti kampány még a kormány saját bevallása szerint is elérte a nettó 5,9, vagyis a bruttó 7,5 milliárd forintot, mindent beleszámolva azonban ennek nagyjából a duplája jön ki.
Egyelőre nem egyértelmű, de valószínű, hogy Csetényi érdekeltségei az új kampányban is a a törvényben maghatározott részesedésre, vagyis az általuk elhelyezett hirdetések értékének 15 százalékára tarthatnak majd igényt tarthatnak.