Átlépte a Disney+ a százmillió előfizetőt
A járvány hatására megugrott az előfizetések száma a streaming-szolgáltatásokra, így a Disney+ már 103,6 millió előfizetővel büszkélkedhet. A 2019-ben indult szolgáltatónak jelenleg feleannyi előfizetője van, mint a rivális Netflixnek − írja a Világgazdaság.
Ennél azonban sokkal jobb eredményekre számítottak a Disney-től, a társaságnak az elmúlt negyedévben 15,61 milliárd dolláros bevétele volt, ami 13 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban.
Az adózott eredmény a bázisidőszak 468 milliójával szemben 912 millió dollárra fejlődött fel, ami részvényenként 26 centet jelent, ez pedig megfelel a várt eredményeknek.
Robert Chapek, a Disney vezérigazgatója nem aggódik a számok miatt. Szerinte a filmek és televíziós műsorok gyártása visszatért a járvány előtti ütembe, így az új sorozatokra támaszkodva jelentős fellendülésre számítanak.