- Gazdaság
- munkaerőpiac
- toborzás
- szakemberhiány
- felföldi józsef
- tiktok
- édesség
- édességgyártó
- munkaerő
- álláshirdetés
- debrecen
- közösségi média
A TikTokon keres drazsézót és más munkatársakat a magyar milliárdos
A közösségi médiában rejlő lehetőségeket igyekszik kihasználni az édességekkel foglalkozó Felföldi Édességgyártó Kft. alapítója, Felföldi József. Az üzletember egy TikTokra feltöltött videóban toboroz munkavállalókat a céghez.
A videóból kiderül, hogy a vállalatnál nyolc nyitott munkakör van jelenleg. A cégvezetőnek retail sales managerre, sales assistantre, minőségellenőrre, pénztárosra, illetve eladóra, műszakvezetőre, gépkezelőre, drazsézóra és anyagmozgatóra is szüksége van – vette észre a Pénzcentrum.
@felfoldijozsef Dolgozzunk együtt🔥 @felfoldi_foods ##viral ##fypシ ##magyar ##candyman ##debrecen ##billionaire ##felfoldijozsef ##fy ##job ##career ##budapest
♬ It’s The Hard-Knock Life - ✨ A n d r e a ✨
Felföldi József még 1986-ban alapította meg cégét, a Felföldi Édességgyártó Kft.-t, amely jelenleg 350-nél is több alkalmazottat foglalkoztat. A vállalkozás termékei szerteágazók, ilyen például a szpréből nyomható cukor, az édes művér vagy éppen a cukorból készült szívószál.
Az édességgyár termékei egy 1200 négyzetméteres debreceni gyártelepen készülnek, melyeket a világ több mint negyven országában forgalmaznak.
A TikTok hazánkban is egyre népszerűbb közösségi platform, kifejezetten ezt a csatornát célozza meg az Index új tehetségkutatója, a #miatiktokod című formátum a YouTube-on. A verseny házigazdája a Márkó és Barna síkideg című podcastből ismert Linczényi Márkó, és négyfős zsűri bírálja el a pályaműveket.