Sorra törli járatait a Wizz Air, egyre több a panasz, hogy elmarad a segítség
Sorra törli járatait a Wizz Air, miközben az utasok folyamatosan arra panaszkodnak, hogy nem kaptak segítséget a légitársaságtól. Az egyik utas elmondta, hogy épp egy esküvőre utaztak családjával Marbellára. Elmondása szerint vasárnap helyett kedden, egy másik légitársaság gépével sikerült csak hazaérniük.
Az RTL-nek nyilatkozó nő a vasárnapi ebéd közben kapta meg az e-mailt, miszerint a járatuk nem indul, a levélben elhelyezett linkek, amelyekkel az átfoglalást intézhették volna, nem működtek. Ezt csak tetézte, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot sem tudták elérni, ezért úgy határoztak, hogy kimennek a reptérre, és a Wizz Air pultjánál érdeklődtek, mi a teendő ilyen esetben.
A tájékoztatás szerint azonban a légitársaság következő gépe csak három nappal később, szerdán száll fel. A nő és férje végül kedden, egy másik városból, egy másik légitársaság járatával jutott haza.
A nő az RTL Híradónak azt mondta, ez az idegeskedéssel teli plusz két nap közel ezer euróba került nekik, amit semmikép nem fog veszni hagyni. Ha kell, ügyvédi segítséget kér, nemcsak a pénz, hanem az emberi jogok miatt is.
A fogyasztóvédelmi hatóság a csatorna megkeresésére szerdán azt közölte, hogy az utasok az induló repülőtér országának fogyasztóvédelmi hatóságához fordulhatnak. A budapesti kormányhivatalhoz pedig nem érkezett panasz törölt járatokkal kapcsolatban.
(Borítókép: Artur Widak / NurPhoto via Getty Images)