Akadozott az OTP Bank online és mobilos szolgáltatása
„Technikai hiba okozhat problémát az OTP-internetbank és -mobilbank működésében, valamint a bankfiókok szolgáltatásában. Kollégáink mindent megtesznek, hogy mielőbb helyreállítsák a megfelelő működést. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!” – olvasható az OTP weboldalán megjelent tájékoztatásban.
Kollégánk azt tapasztalta, hogy az OTP szolgáltatása valóban akadozik: vannak olyan funkciók, amelyek működnek, de olyanok is, amelyek nem, és a rendszer általánosságban véve is lassabban működik a szokásosnál.
Példának okáért a gépkocsinyereménybetét-lekérdezésnél és -visszaváltásnál a rendszer azt jelzi: „Pillanatnyilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük, tranzakcióját ismételje meg később.” Ezenkívül a sikeres vásárlások esetén is a szokásosnál lassabban érkeznek meg a push-üzenetek.
Helyreállt a rendszer
Frissítés: Az OTP cikkünk megjelenése után tájékoztatott minket arról, hogy „rövid ideig tartó technikai hiba okozott nehézséget az OTP Bank internet- és mobilbanki, valamint fióki kiszolgálásában”.
A rendszerek helyreálltak, a megszokott módon működnek
– közölte a bank.