Padlógázzal próbálkoztak, de nem tudták megelőzni a Porschét
A német Porsche mögött második helyen végzett a prémiumtáskáiról ismert Louis Vuitton, amelynek márkaértéke 12,2 százalékkal 26,29 milliárd dollárra ugrott.
A Chanel és a Gucci helyet cserélt. A parfümgyártó a harmadik helyre lépett előre a korábbi negyedikről, márkaértéke 27 százalékkal, 19,39 milliárd dollárra nőtt, miközben a negyedik helyre csúszott vissza az olasz Gucci ruhamárka, amelynek értéke 1,5 százalékkal, 17,84 milliárd dollárra csökkent – ismertette a listát az MTI.
Az ötödik helyen a Hermes áll, a hatodik helyet a Dior foglalja el, míg a hetedik a Cartieré. A nyolcadik helyen a Rolex szerepel. A kilencedik helyen a Tiffany amerikai ékszerlánc található, mely a tavalyi tizenegyedik helyről lépett előre. A top 10-et a Ferrari zárja, melynek márkaértéke 7,7 százalékkal csökkent.
A Brand Finance 50-es listáján számos nemzetközi cég szerepel, köztük 12 francia, 15 olasz, 6 svájci, 5-5 amerikai és brit vállalat, valamint 2 kínai cég, a Shangri-La szállodalánc és a Lao Feng Xiang ékszermárka.