Elindult a One Magyarországon, bemondták a tarifákat

DSC9169
2025.01.06. 10:32
A One Magyarország megnyitotta megújult és a legszélesebb kínálattal rendelkező budapesti zászlóshajó üzletét a Westend bevásárlóközpontban. Az átadórendezvényen lerántották a leplet az új szolgáltatásokról és a tarifákról is. A meglévő ügyfeleknek pedig különleges mobiltarifa-meglepetéssel rukkoltak ki.

Mint korábban megírtuk, a One Magyarország a korábbi Vodafone és Digi üzleteinek egyesítésével országszerte 98 településen, 135 üzlettel lesz jelen. A január végéig márkanevet váltó és az év során fokozatosan megújuló üzletek nem csupán arculatukban, de az ügyfélkiszolgálásban is teljesen új koncepciót és minőséget képviselnek. A részletekről december végén Bányai Tamással, a társaság vezérigazgatójával készítettünk interjút.

Hétfőn pedig a One Magyarország a budapesti Westend bevásárlóközpontban megnyitotta első referenciaüzletét ünnepélyes keretek között. Az új kiskereskedelmi és ügyfélkiszolgálási koncepció mellett a One az új otthoni szolgáltatás portfólióját is bemutatta.

One-vezér: Az elsődleges választást akarjuk jelenteni

Az átadórendezvényen Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója elmondta, hogy a One márka bevezetésével a lehető legkiválóbb, egyéni igényekhez igazított szolgáltatást akarják nyújtani ügyfeleiknek.

Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven az elsődleges választást jelentsük a lakossági és természetesen az üzleti előfizetők számára is

– mondta a vezérigazgató, hangsúlyozva, hogy egy kézből a piacon elérhető legjobb minőségű és a lehető legkedvezőbb szolgáltatásokat kívánják nyújtani.

Gigabit sebességű internet több mint 2 millió háztartásban

Az otthoni szolgáltatások kiemelkedő eleme a gigabit sebességű internet, amely a korábbi Vodafone és Digi egyesített hálózatán keresztül érhető el. A szolgáltató a folyamatos hálózatfejlesztések eredményeként hamarosan már több mint 2 millió háztartásban teheti elérhetővé a gigabit sebességű hálózatát.

Az ügyfelek a Home GigaNet tarifacsomagban az akár 1000 Mbps-os letöltési sebességet – amennyiben a saját eszközeik is alkalmasak erre – és a WiFi 6-képes eszközt akár 7490 Ft-os havi díjon vehetik igénybe.

A televíziós szolgáltatásoknál jön a legnagyobb újdonság

A One a televíziós, valamint a kombinált – vezetékes internetszolgáltatással kiegészített televíziós – csomagok tekintetében kínálja a legnagyobb újdonságokat. Az ügyfelek két televíziós alapcsomag közül választhatják ki a számukra ideálisat, de a személyreszabhatóság érdekében a csomagok különböző, streamingtartalmakkal bővített verzióiból is választhatnak.

A TV Family elnevezésű ajánlatban az ügyfelek 8490 Ft-os havi díjon 114 lineáris csatorna műsorait tekinthetik meg.

Az új tv-csomagok az ügyfelek számára személyre szabható élő adásokat, médiaboxról elérhető applikációkat, beépített streamingtartalmakat, valamint OneTV mobilapplikációs szolgáltatást nyújtanak. A TV Family csomag műsorvisszajátszó funkciót is tartalmaz, amelynek köszönhetően az ügyfelek hét napig visszajátszhatják a kiválasztott adást, emellett a műsorokat az előfizetők rögzíthetik és tárolhatják akár 90 napig külön díj nélkül.

Emellett a TV Family csomag korlátozásmentes hozzáférést biztosít az RTL+ streamingplatform Prémium csomagjához is.

Ennek köszönhetően a One az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely csomagajánlataiban külön díj nélkül biztosítja az RTL+ Premium teljes kínálatát.

Az ügyfelek így extra költség nélkül férhetnek hozzá az UEFA-mérkőzésekhez, többek között a Bajnokok Ligája, az Európa-liga és a konferencialiga közvetítéseihez, továbbá az RTL exkluzív saját gyártású tartalmaihoz, valamint nemzetközi filmekhez és sorozatokhoz.

Amennyiben az ügyfelek tv- és vezetékes internetszolgáltatást is igénybe vesznek a One-nál, úgy extra kedvezményben részesülhetnek. Például a Home Giganet 1000 és a TV Family csomagajánlatot 11 490 Ft-os havi díjon érhetik el, amely a szolgáltatónál érvényesíthető sávos kedvezménnyel akár 9192 Ft-os havi díjra is mérsékelhető. A csomaghoz teljes 2025. évre vonatkozó árgarancia is jár.

Különleges mobiltarifa a meglévő ügyfeleknek

A One mobiltarifái január 1-jével nem változtak alapjában véve: egyes csomagokat más néven találnak meg az ügyfelek, de a csomagok tartalma és díjszabása megegyezik a korábbi Vodafone- és Digi-tarifacsomagokéval.

A szolgáltató ugyanakkor különleges akcióval készült a meglévő ügyfelek számára:

Vodafone-os vagy digis vezetékes szolgáltatással rendelkező előfizetők most korlátlan belföldi adatforgalmat és beszélgetést tartalmazó mobil-előfizetést is választhatnak vezetékes szolgáltatásuk mellé mindössze 9990 Ft-ért, ami jelenleg a piacon elérhető egyik legkedvezőbb korlátlan ajánlat.

Ez az ajánlat is teljes 2025. évre vonatkozó árgaranciával vehető igénybe. A feltöltőkártyás ügyfelei számára is tartogat újdonságot a szolgáltató:

  • Szintén január 1-jével indult el az új Tuti Feltöltőkártya szolgáltatás, amely új ügyfeleknek 1500 Ft-os kezdő SIM-kártya-csomaggal érhető el, és rugalmas, egyszerű megoldásokat kínál külön díj nélküli extrákkal kiegészítve.
  • A kezdőcsomag 3 GB mobiladatot és 10 perc lebeszélhetőséget tartalmaz (mindkettő 30 napon belül használható fel), ezenfelül pedig kiemelkedően alacsony, 19 Ft-os percdíjakkal használható.
  • A szolgáltató továbbá hétfőnként 60 perc beszélgetést ad külön díj nélkül ügyfeleinek, valamint havonta 100 MB felhasználható mobiladatot.

Az ügyfelek személyes preferenciáihoz igazodva választhatnak adat- és beszédopciók közül, valamint a SIM-kártyájuk feltöltés nélkül is érvényes marad egy évig. Az új ajánlat további különlegessége, hogy a feltöltőkártyákat ingyenesen, futárral is kiszállítják a kért címre, így az ügyintézést teljes mértékben online is végezhetik az ügyfelek.

Új koncepció az üzletekben

A One üzleteket teljesen új koncepció mentén alakították ki, ami az első pillanattól kezdve az ügyfélélményt szolgálja, beleértve a gyors és hatékony szakmai segítségnyújtást, valamint az ügyfelekkel a közvetlen kapcsolat kialakítását.

Szakítottunk a hagyományos telekommunikációs üzletek kialakításával, helyette a londoni KVB Design nemzetközi szakértőivel, a Room Design Studio, illetve a 4iG csapatával közösen olyan térkoncepciót alkottunk meg, amelyet az egyszerűség, az érthetőség és az átláthatóság jellemez

– mondta Csáki Richárd, a One Magyarország kereskedelmi és értékesítési vezérigazgató-helyettese. Elárulta, hogy három zónát hoztak létre, más-más szolgáltatási céllal, hogy „támogató szakértő” filozófiájukat követve minél kényelmesebben, gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassák ki az ügyfeleiket.

Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink jól érezzék magukat nálunk, és megkapjanak minden támogatást annak érdekében, hogy megtalálják a számukra leginkább megfelelő megoldásokat

– fűzte hozzá. A márka országszerte 98 településen, 135 üzlettel lesz jelen. Az ügyfelek kipróbálhatják, megismerhetik a legújabb eszközöket, gyártók szerint csoportosítva, a hozzájuk tartozó kiegészítőkkel, tartozék elemekkel, miközben szakértő segítséget, egyszerű és gyors megoldásokat kaphatnak az üzletekben.

(Borítókép: Majka és Bányai Tamás. Fotó: Tövissi Bence / Index)