A General Motors (GM) ismét bevezeti a Cadillac márkát Európában, ennek érdekében új leányvállalatot alapított Cadillac Europe néven - közölte a konszern hétfőn Zürichben. Az újonnan alapított vállalat európai szabványoknak megfelelő Cadillac modelleket importál majd az Egyesült Államokból és szerződéses márkakereskedő- és szervízhálózat közvetítésével értékesíti azokat. A Cadillac modellek forgalmazásával foglalkozó szerződéses márkakereskedői hálózat méretét piackutatást követően állapítják majd meg. A Cadillac eddig elenyésző mértékben képviseltette magát az európai piacon. 2008-ban még 3.000 autó talált gazdára Európában, 2009-ben viszont a márka holland importőre csődbe ment. A GM globális prémium márkaként kívánja pozícionálni a Cadillac-et és ennek keretében vezeti be ismét az európai piacra. A Genfi Autószalonon márciusban az új Cadillac CTS kupét mutatja be a GM.