Ugyanakkor viszont kiderült: a koppenhágai reptér menedzsmentje támogatja a tulajdonosok előtt a Macquarie a cég teljes felvásárlására vonatkozó ajánlatát. A dán légikikötőben az ausztrálok jelenleg 14 százalékos tulajdonrésszel bírnak, a felvásárolni kívánt fennmaradó részből 38 százalék dán állami tulajdon. Bár a tulajdonosok még nem döntöttek az ajánlat elfogadásáról, a koppenhágai reptér emiatt bejelentette: nem indul riválisként a Macquarie-el szemben a Budapest Airport privatizációs eljárásában.
A BA-ra vonatkozó új pályázatot a múlt héten írta ki az ÁPV Rt: a tárgyalásos eljárásra öt céget hívtak meg, azokat, akik a korábbi, a bíróság által érvénytelenített pályázaton a legjobb ajánlatokat adták be. A várt öt helyett azonban már legjobb esetben is csak három ajánlat érkezhet a november 14-i határidőig, a korábbi hírek szerint az egykori legjobb, 390 milliárdos ajánlatot tevő német Hochtief Airport GmbH és a Hochtief AirPort Capital (többek között a düsseldorfi, a hamburgi és az athéni repülőterek üzemeltetője) azonban még versenyben van. A másik két várt induló a szintén német Fraport AG Frankfurt Airport Worldwide - többek között a frankfurti és a Frankfurt-Hahn-i repülőterek üzemeltetője és az angol a BAA International Ltd - többek között a londoni Heathrow, Gatwick, és Standsted repülőterek üzemeltetője.