Az Electro World két, tavaly ősszel tartott akcióját vizsgálta a GVH. A 2007. augusztus 21-től szeptember 2-ig illetve a 2007. szeptember 3-tól szeptember 16-ig tartó leárazásokról a vállalkozás reklámújságjaiban tájékoztatta a vásárlókat. A vizsgált országosan terjesztett reklámújságok utolsó oldalának alján apró betűs szedéssel az Electro World általánosságban felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy adott termékre vonatkozó akció csak a készlet erejéig érvényes. Kiderült, hogy a két akció során több olyan meghirdetett termék (LCD televízió, mobiltelefon, nyomtató) is akadt, amelyek nem voltak kaphatóak és voltak olyan cikkek is, amelyeket nem a meghirdetett kedvezménnyel lehetett megvásárolni.
A versenyhatóság szerint annak ellenére, hogy az Electro World a készlet erejéig hirdette meg akcióját, jogsértő ha az akció kezdetén nem érhető el a termék az áruházban, vagy az áruház irreálisan alacsony induló készlettel készült fel akcióra.
A GVH gyakorlata szerint megtévesztő magatartást tanúsít a vállalkozás, ha a tájékoztatásában ugyan meghirdeti, hogy adott termék elérhető lesz, ugyanakkor még a várható fogyasztásra sem felkészülve kínálja akciós termékét a készlet erejéig. A GVH szerint nem várható el a kereskedelmi vállalkozásoktól a várható kereslet teljesen pontos előrejelzése. Az azonban elvárható, hogy az adott vállalkozás a számára előre látható és nyilvánvaló körülményekkel számolva készüljön fel a keresletre.
Mivel az Electro World hirdetési újságjában többször is megtévesztette a fogyasztókat, a GVH ötmillió forintra bírságolta az áruházláncot. A bírság összegének meghatározásakor a versenyhatóság tekintetbe vette, hogy a jogsértés az akcióval érintett termékek és áruházak kis hányadát érintette, az Electro World pedig a felmerülő készlethiányt utánszállítással orvosolta.