A dunaújvárosi, kosárfüles Duna-híd beúsztatása után ismét hidat, pontosabban hídelemet úsztattak a Hídépítő szakemberei. A héten a helyére került az M0-s északi, öt hídból álló hídegyütteséből a szentendrei Duna-ág fölött átívelő híd utolsó eleme.
Az M0-s északi, 3,2 kilométer hosszú szektora – amelyből 1860 métert tesz ki a Megyerinek elnevezett hídegyüttes – agusztusra készül el, és a 11-es főutat köti össze a 2-es főúttal, valamint az M2-es gyorsforgalmi úttal. Várhatóan szintén augusztusban adják át a körgyűrű keleti szektorát, akkortól az M0-s 13 főutat és gyorsforgalmi utat kapcsol össze az M1-estől a 11-es főútig.
A szentendrei Duna-ág fölött 332 méter hosszan ível át mostantól a háromnyílású híd. A híd acélszerkezetű elemekből áll össze, az aszfaltburkolatot erre az acélszerkezetre terítik majd. A szerkezet nagyjából négy és fél méter magas, a híd 4400 tonnányi acélból készült.
A 4400 tonnányi acélból készült, útpályánként hat, egyenként 86-126 méteres részből álló híd szerkezetét a gyártó Ganz csepeli szerelőterén állították össze. Az elemeket hidraulikus állványszerkezettel ellátott bárkákkal szállították a helyükre.
Az M0-s északi szektorának a kivitelezője a Hídépítő és a Strabag alkotta konzorcium. A beruházás költségvetése 62 milliárd forint. Ha elkészül, a Megyeri híd lesz az ország legnagyobb – 47 méter széles, kétszer kétsávos, leállósávos, kerékpársávval és járdával ellátotott –, és egyben legdrágább hídja.