Mivel a társaság részvényeit nem jegyzik a tőzsdén, ezért nem kötelező adatokat közölnie üzletmenetéről, de a Technomic nevű piackutató cég szerint a 2004-es forgalom 7,7 milliárd dollár volt, ami 2 százalékkal kevesebb, mint 2003-ban.
A jelenlegi vezérigazgató Greg Brenneman, akit a tulajdonosok azzal a nem titkolt szándékkal neveztek ki, hogy megfordítsa a csökkenő trendet, 2004. augusztusában foglalta el székét, miután a Continental Airlines vezérigazgatójaként a csődvédelemből újra profitképes vállalkozássá alakította a légitársaságot. Brenneman stratégiája az volt, hogy agresszív reklámkampánnyal és néhány új termékkel élessze újra a haldokló értékesítéseket a Burger King-nél, ami a cég által adott információk szerint sikerült is, mivel a nemrég lezárt negyedévvel immár több mint 20 hónapja növekszik az árbevétel.
Nem megy minden fényesen a franchise rendszer körül sem, mivel a Burger King egyre több nagy franchise vevőjével rúgja össze a port amiatt, hogy az "anyacég" állítólag nem hagy elég döntési mozgásteret a royalty-t fizető vevőknek. Elemzők szerint a február végén-január elején kezdődő IPO egyik kulcskérdése lehet, hogy miként sikerül rendezni a vitás kérdéseket a "franchisee"-kel.