Az új italt először Japánban, majd az Egyesült Államokban mutatják be. "Az új kólát azoknak fejlesztettük ki, akik alacsonyabb kalóriatartalmú italokat szeretnének inni, de a hagyományos ízre is vágynak", nyilatkozta Daft.
Jön a rivális
Talán nem meglepő, de a nagy rivális a Pepsi is hasonló itallal készül a nyárra. A társaság már korábban bejelentette, hogy Pepsi Edge nevű új italával hódítaná meg nyáron a vásárlókat. A C2-t még július 4-e előtt szeretnék piacra dobni az Egyesült Államokban, megelőzve így a nagy riválist.
Egyes elemzők szerint kétséges az új termékek sikere. Tom Pirko, a Bevmark tanácsadó cég vezetője arra figyelmeztet, hogy az ilyen "féltermékek" általában nem találkoznak a fogyasztói igényekkel.
Mások szerint van értelme az új italoknak, de arra is felhívják a figyelmet, hogy ez visszavetheti a hagyományos márkák fogyasztását. Ez nem történt meg 2002-ben, amikor az új vanília ízű kólát vezették be a piacra. A Coca-Cola akkor új vásárlókat hódított meg.