Marad az egy számla
Aki a Tescóval akar telefonálni, annak elég a szolgáltató-előválasztó számot tárcsáznia telefonálás előtt. Nincs szükség tehát külön beltéri egység felszerelésére vagy bonyolult PIN-kódok megjegyzésére, és az előfizető továbbra is csak egy számlát kap havonta. Az előfizetés határozatlan időre szól, azaz az ügyfélnek nem kell évekre elköteleznie magát.
A gázművek is a szektorban nyomul
A Tesco korábban már internet-szolgáltatóként is megjelent Tesco.net nevű cégével, illetve a tesco.com-on már online is bevásárolhatnak az ügyfelek. Ugyanakkor nem a Tesco az első áruházlánc, aminek eszébe jutott a telefonszolgáltatás beindítása. Az Asda már 1999-ben elindította Asda Call Time nevű szolgáltatását. A Centrica gáz- és áramszolgáltató szintén belépett a piacra One.Tel nevű szolgáltatásával.