Hibás egy légitársaság foglalási rendszere, ezért kisgyereknek hiszik a 101 éves asszonyt
Nem tudja feldolgozni az American Airlines légitársaság foglalási rendszere, hogy az egyik utasuk már több mint 100 éves, így sorozatosan összekeveri őt egy 2022-ben született kisgyerekkel – számolt be a BBC vasárnap.
Az asszony azonban nem 2022-ben, hanem 1922-ben született.
A BBC tanúja volt a legutóbbi esetnek, amin egyébként az idős hölgy, Patricia és a személyzet is igen jót nevetett. A nő azonban azt szeretné, ha a hibát kijavítanák, mivel a múltban is okozott már neki kellemetlenséget a kavarodás, egyszer például nem biztosítottak neki emiatt kerekesszéket.
A BBC által tapasztalt kavarodás akkor történt, amikor Patricia Chicago és a michigani Marquette között repült – ezen a járaton utazott a brit lap riportere is.
A lányom online lefoglalta a jegyet, és a reptéri számítógép azt hitte, hogy 2022-ben születtem, nem pedig 1922-ben. Ugyanez történt tavaly is, és akkor is egy gyereket vártak, nem engem
– nyilatkozta az asszony.
Az egykori ápolónő – aki minden évben hazarepül a családjához – azt mondta, hogy az American Airlines személyzete a zűrzavar ellenére is minden alkalommal kedves és segítőkész volt. Patricia 97 éves koráig egyedül utazott, azóta a családja segítségére szorul. „Most már vannak gondjaim a látásommal, ezért nem szívesen utazom egyedül” – mondta. De az informatikai problémák nem tántorítják el az utazástól, és már alig várja a következő, őszi repülését, amikor már 102 éves lesz.