- Külföld
- Eurologus
- Brüsszeli bulvár
- Kemény EP képviselők
- Bagó Zoltán
- BMW
- európai parlament
- Fidesz EPP
- MEP-333
Kemény EP-képviselők: MEP-333
Legfrissebb híreink
- Dmitrij Medvegyev üzent Georgiának: Ilyenért régen lámpaoszlopokra akasztották az embereket
- A georgiai biztonsági erők vízágyúval oszlatták Tbilisziben a parlament előtt tüntetők tömegét
- Egyre súlyosabb a helyzet a Gázai övezetben, leállították a térségbe érkező segélyszállításokat
- A Gázai övezetben tovább folynak a harcok
- A Nyugatnak már legfőbb ideje kezdeni valamit a tálibokkal
- Alekszandar Vucsics a koszovói robbanásról: Heves hibrid támadást kíséreltek meg hazánk ellen
- Sorsdöntő a romániai választás, mégsem tolong az urnáknál a magyarság
- Csak évi több százezer bevándorlóval pótolható a munkaerőhiány Németországban
- 18+Kenőpénzzel „irányíthatta” a személyzetét a milliárdos, hogy hallgassanak a visszaéléseiről
- Előrenyomulnak a lázadók Szíriában, kivonultak a kormányerők Aleppóból
A sort egy nemrég a postaládánkban landolt fénykép publikálásával nyitjuk. Az Európai Parlament garázsában lőtt fotó egy BMW X7 típusú gépjárművet ábrázol, mely a Magyarországon kiváltott MEP-333 rendszámot viseli. Az EUrologus fülébe suttogók azt rebesgették, hogy egy fideszes EP-s honatya a büszke tulajdonos, aki nem rejti véka alá azt sem, hogy melyik kasztba tartozik.
Miután azonban az interneten mindössze egy fórumbejegyzést találtunk a MEP-333 kapcsán, megkerestük a gépjármű vélt tulajdonosát, Bagó Zoltán képviselő urat. Bagó Úr a kérdésünkre készségesen válaszolva elmondta, hogy övé a kocsi, 2011. elején vette anno L-sorozatú rendszámmal egy használtautó kereskedésben, miután “több éves pereskedés után az MDF kifizette a bíróság által megítélt kártérítést a részemre”.
A képviselő kérdésünkre, hogy mennyit fizetett a speciális rendszámért, harmincnéhány ezer forintot jelölt meg. Elmondása szerint Magyarországon 2012. nyarán értek el a rendszámok a MEP betűkombinációig, az alkalmat megragadva mindössze kivárta a MEP-333 rendszámtábla kiosztását és “az illetékes okmányirodában erre cseréltette korábbi L-es rendszámát”. Bagó hangsúlyozta “a kombináció nem úgynevezett egyedi rendszám, amelynek költsége ennek a többszöröse lett volna”.
Végül megcsillantva az európai politikai arénában ráragadt átláthatósági elvek legjavát, a képviselő azt is az EUrologus orrára kötötte (erre irányuló kérdésünk nélkül), hogy “a gépjármű forgalmi értéke tekintettel a futás teljesítményére, felszereltségére és az állapotára, ma körülbelül megegyezik egy új Suzuki terepjáró, vagy egy Skoda Superb árával.”
Szerkesztőségünket ezek után már csak az foglalkoztatja ezen a napos brüsszeli pénteken, miért pont 333 lett a rendszám és miért nem például MEP-444!?!
Rovataink a Facebookon