A Warner Bros. Discovery eltávolítja az „HBO”-szót a streamingszolgáltatásának nevéből, amelyet ezentúl egyszerűen Maxnak hívnak majd.
Az Egyesült Államokban 2020-ban, míg Magyarországon 2022 márciusában startolt el az HBO Max, ami az HBO GO-t váltotta. Most újabb változás jön, május 23-án a tengerentúlon megszűnik az HBO Max, helyét pedig egy vadonatúj platform veszi át, ami az ígéretek szerint havonta átlagosan 40 új tartalommal bővül.
Ez nem más, mint a Max nevű szolgáltatás, mely esetében az előfizetők három csomag közül választhatnak:
- A Max Ad-Lite 9,99 dollárba kerül egy hónapra vagy 99,99-be egy évre. Akik erre neveznek be, két készüléken fogyaszthatják a tartalmakat egyszerre, legfeljebb 1080p-s felbontásban, 5.1-es hanggal. A reklámok viszont nem tűnnek el, a tartalmakat pedig nem lehet letölteni;
- A Max Ad Free-ért 15,99 dollárt kell fizetni, vagy egy évre 149,99-et, és ugyanazt nyújtja, mint a Max Ad-Lite, csak éppen reklámok nélkül, illetve 30 tartalom letöltésének lehetőségével;
- A Max Ultimate Ad Free pedig 19,99 dollárba kerül havonta vagy évente 199,99 dollárba. Ezt kiválasztva a Max már négy eszközön futtatható párhuzamosan, a csomag 4K-s felbontást, Dolby Atmos hangot, és 100 tartalom letöltésének lehetőségét kínálja – természetesen reklámok nélkül.
A Warner Bros.-filmek 4K-ban lesznek elérhetők a Maxon, de csak azután, hogy a moziműsorről lekerültek.
Az új platformon a Discovery tartalmai is nagyobb arányban lesznek jelen, beleértve a Discovery Channel, a TLC, a Food Network, a HGTV és az ID műsorait. Magyarországon 2024-ben lép majd életbe a változás – írja a PC World.