Százezren bámulták a meleg Csányi Sándort

2014.01.03. 13:53

A Coming out elérte a 100 000-es nézőszámot, így ez lett a legsikeresebb 2013-as magyar mozifilmünk. Igaz, A nagy füzeten és az Isteni műszakon kívül nem is készült más film az Andy Vajna vezette Magyar Nemzeti Filmalap pénzéből.

Coming out trailer

Az első magyar meleg közönségfilm valójában arról szól, hogy egy meleg férfi rájön, nem is a fiúkat szereti, csak még nem találta meg a megfelelő lányt. Nincs benne melegcsók, van viszont helyette sok csöcs. Mégsem ez vele a legnagyobb baj, hanem az, hogy csak egy béna Meseautó-remake.

A Coming Out forgalmazója, a Hungaricom egy hurráoptimista hangulatú sajtóközleménnyel üdvözölte a hírt, miszerint beérett Kálomista Gábor „sikerfilm-producer” munkájának gyümölcse:

Vitathatatlan a Coming out sikere – a film 1 hónap alatt elérte a 100.000 nézőt!

Most már bizonyos, hogy a Coming out alkotói örülhetnek – hosszú idő után újra egy magyar sikerfilm a hazai mozikban! Orosz Dénes romantikus vígjátéka december 5-e óta látható és már az első hétvégén beváltotta a hozzá fűzött reményeket. 

A  Csányi Sándor, Tompos Kátya, Karalyos Gábor főszereplésével készült vígjáték 56 moziban indult országszerte. A bemutatót követő első hétvégén rekord számú, a premier előtti vetítésekkel együtt közel 24.000 nézőt vonzott, december 15-ig pedig több mint ötvenezren nézték meg országszerte a multiplexekben és artmozikban.

A nézettségi adatok alapján bátran kijelenthető, hogy a Coming out népszerűsége az ünnepek alatt is töretlen maradt sőt, a film tovább hasít! A bemutató óta eltelt 1 hónapban 100.000 voltak rá kíváncsiak, amit hollywoodi sztárprodukciók is egyre ritkábban érnek el hazánkban, de magyar alkotás esetében erre évek óta nem volt példa.

A Magyar Nemzeti Filmalap támogatásával készült és Kálomista Gábor sikerfilm-producer nevéhez fűződő mozi megállíthatatlannak látszik, sikerét magyar filmnek ismét nehéz lesz túlszárnyalnia. A Coming out a Megafilm gyártásában készült, hazai forgalmazója a Hungaricom.