Tényleg milliók nézték Sandra Bullock szemfedős horrorját
A nézettséget kutató Nielsen azt közölte kedden, hogy a számításaik szerint nagyjából 26 millió amerikai látta a Madarak a dobozban című horrorfilmet a Netflixen, írja a CNN.
Ez azért különösen érdekes, mert a Netflix nagyon ritkán szokott nézettségi adatokat kiadni a saját gyártású filmjeiről, a Madarak a dobozbanról viszont kihirdették, hogy egy hét alatt közel 45 millió felhasználó látta. További részleteket nem közöltek, nem lehetett tudni, hogy ez pontosan hány embert jelentett, milyen bontásban, és így tovább.
A Nielsen 26 milliós statisztikája csak az amerikai nézőket veszi figyelembe, és nem tartoznak bele azok a megtekintések, amik kizárólag telefonokon, tableteken, vagy laptopokon történtek. A cég 48 ezer háztartást és 118 ezer ember médiafogyasztási szokását vette figyelembe.
A Nielsen adatai szerint a Madarak a dobozban nyitóhétvégéje volt a Netflix legerősebb nyitánya a Stranger Things-sorozat második évada után. A legnagyobb nézettséget a premier utáni nyolcadik napon hozta. A cég szerint a Madarak a dobozban nézőinek 36 százaléka 18 és 34 év között volt, 57 százalékuk nő volt, majdnem fele pedig afrikai-amerikai vagy latino volt.
A Madarak a dobozbanról írt cikkünket itt lehet elolvasni. A Netflix nem reagált a Nielsen statisztikáira.
Rovataink a Facebookon