Kocsis Ági védjegyét elemezgeti a Variety
- Percekig tapsoltak a filmnek a bemutató után, a rendezővel rengeteg nemzetközi stáb interjúzott, egy francia forgalmazó már megvette a filmet. Ma viszont két netes kritika is miközben dicséri a főszereplőből áradó magabiztosságot, a film hangvételét és a kivitelezést, azon tanakodott, öncélú lett-e a Pál Adriennben a fiatal magyar rendező védjegye a túl hosszúra nyúlt filmben. A francia sajtó a holnapi nyomtatottban mondja meg véleményét.
- Retro környezet és szokatlan humor jellemezte a magyar rendezőnő első művét a Friss levegőt, a második alkotásában is ugyanezt prezentálja, írja a Variety kritkája. A forgatókönyv viszont a szerző szerint gyenge: "a kétórás játékidő alatt próbálják fenntartani a figyelmet". A felvezetés és általában a beállítások viccesek, tartalmazza a rendezőnő előző alkotásában látott védjegyét, miszerint az élet apró abszurd részleteire irányítja rá a figyelmet, és rövid jeleneteket láthatunk kevés beszéddel. A 25 perc környékén a címbeli név feltűnik és felrázza letargiájából Piroskát. Azonban a 110. percnél még mindig ott tartunk, ahol Adrienn és Piroska találkozott egymással. A kritikus szerint a gond az, hogy a védjegy egy idő után öncélúnak tűnik. A hangkeverés, a dizájn és az operatőri munka kiemelkedő (a szerző külön említi a szívritmus-vezérlőterem látványát). A magyarok a cikk írója szerint valószínűleg Gigor Attila 2008-as művéhez, A nyomozóhoz fogják hasonlítani, mivel mindkét film ugyanabban a közegben játszódik.
- A gyakori szimmetrikus, túlkomponált beállítások jók, de az elbeszélés hátrányává válhat a Screen Daily szerint, hisz a főszereplő élete épp darabjaira hullott. Gábor Éva jelenlétét dicsérte a cikk, és a hideg, szürkéskék képek teljesen higiénikus, steril környezetét is. "A készítők átvehették a film monoton hangulatát, és ez ekkora terjedelemben sok" - vélekedik még. A 136 perces filmből kivághattak volna 30-40 percet. A film a szerző szerint megtalálja a közönségét az európai mozikban.