Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
GPS-helyzetjelzővel preparált kólásdobozok bevetését tervezi a Coca-Cola jövő nyáron. A különleges dobozok vásárlóit műholddal keresik meg, és személyesen adják át nekik nyereményüket.
Műholddal keresi meg a Coca-Cola jövő nyári akciójának nyerteseit az Egyesült Államokban: a nyerő kólásdobozokba ugyanis GPS-jeladót telepítenek, amely így pontosan jelzi a szerencsés vásárló tartózkodási helyét. Az akcióban többek között egymillió dollár értékű aranyat, valamint Hummer terepjárókat lehet nyerni, s ezeket személyesen adják majd át - adta hírül az Indystar.com hírmagazin.
A szokatlan promóció pontos szabályain még dolgoznak a Coca-Cola szakemberei. Hasonló akciót indított a vállalat Ausztráliában, ott Peugeot autókat kapnak a nyertesek, akiket szintén GPS-szel találnak meg.
A nyári kampányok rendkívül fontosak az üdítőgyártók számára, ugyanis ekkor fogy a legtöbb frissítő. Eddig az akciókat a nyeremények nagysága tette különlegessé; a Pepsi például idén egymilliárd dolláros fődíjjal kecsegtette a vásárlókat. A főnyeremény végül nem talált gazdára.
Magyarországon a Borsodi Sörgyár alkalmazott preparált dobozokat, bár azok csak beszéltek, de nem küldtek jelentést hollétükről.