További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Szépített eredményén a Tv2 a nézettségi versenyben. A múlt heti 3,2 százalékpontos emelkedése mellett megnyert egy estét is a csatorna. Az összesítésben azonban még mindig az RTL Klub volt a jobb, hét estéből hatot nyert meg. A Tv2 lendülete mögött az új műsor, a Mr. és Mrs. állhat.
Az AGB Nielsen mérése szerint az m1 nézettsége egy százalékkal csökkent. A közszolgálati csatornát, mint már nem először, most is megelőzte egy kisebb kereskedelmi adó, a Viasat3.
Lendületben a sztárpár show
A Mr. és Mrs. sztárpár show mindegyik nap lenyomta a Széfet a kereskedelmi korcsoportban. Bár a teljes tévénéző korosztályban gyengébben szerepelt (egymillió 154 ezer néző), mint a kvízműsor (egymillió 480 ezer néző).
A Mr. és Mrs. után a nézők a Jóban rosszbanra is maradtak a Tv2-nél. A szappanopera nézettsége így rávert korábbi eredményére.
Nyerő, új helyek
Az új műsornak helyet is kellett csinálni, ezért több változás történt a Tv2 műsorstruktúrájában. Az Aktív átvette a Bostoni halottkémek délutáni helyét, a Jóban rosszban és az azt követő Hal a tortán is minden nap fél órával később jelentkeznek.
A Vacsoracsatának, új ellenfele, az Aktív sem jelentett kihívást. A celebek főzőcskézése a kereskedelmi korcsoportban minden nap jobban szerepelt, mint a magazinműsor. Viszont a Jóban rosszban és a Hal a tortán új helyükön többet hozotak a Tv2-nek.
Úgy látszik, a Mr. és Mrs. után a nézők a Jóban rosszbanra is maradtak a csatornánál. A szappanopera nézettsége így rávert korábbi eredményére. A Jóban rosszban a kereskedelmi korcsoportban rendre lenyomta a Fókuszt, aminek átlagos nézettsége a teljes lakoság körében is csökkent. A Hal a tortán viszont alul maradt a Barátok közttel szemben. Az RTL Klub sorozata a kereskedelmi korcsoportban és a teljes tévénéző korosztályban is stabil eredményeket produkált, sőt felülmúlta 11. heti nézettségét.
House doki az aduász
A szerda estét magasan a Tv2 nyerte House dokival (35,2 százalék), mivel Dennis Rorman nem nyerte meg a tévénézők tetszését A féreg akcióba lép című filmmel (20, 7 százalék, RTL Klub). A Szellemekkel suttogó pedig jórészt megtartotta a nézőket a Tv2-nek (26,9 százalék). Másnap fordulta kocka, újra az RTL Klub vette át a vezetést. A Fortress 2. helyett (20,4 százalék, Tv2) többen választották a Fábry show-t (33,2 százalék) az RTL-en.
Örök harc
Továbbra is nagy a verseny a délutáni tévénézők kegyeiért. A hajrában leginkább a két kibeszélő show vesz részt. Joshi Bharatot valószínűleg az idősebb korosztály jobban kedveli, mint Mónikát. Erről árulkodik, hogy a lélekbúvár a teljes lakosság körében sokkal erősebb, mint a kereskedelmi korcsoportban.
A 18-49 évesek körében viszont Mónika sokat hoz az RTL Klubnak. Joshi különösen pénteken szenvedett nagy vereséget, a Mónika show ugyanis közel 40 százalékos közönségarányt hozott az RTL Klubnak.