Erotikus magyar divatmagazin jelent meg

2012.12.07. 13:09
127241

A félévente külföldön megjelenő, de magyar alapítású Nero Homme fő témája a férfidivat és a divat világához köthető erotika lesz, amivel a divatmagazinok és a Playboy közötti űrt kívánja betölteni kiadvány, írja a Kreatív. A cikk ezzel a PR-szörnnyel folytatódik: "Célközönségüknek a kreatív, naprakész, nyitott, véleményvezér férfiakat szeretnék megnyerni."

A Nero Homme november végén jelent meg Budapesten, januárban pedig elindul Berlinben és Londonban is. A magazin alapítója Baksa Zsófia, aki Sophia Rotas néven nemzetközi projekteken dolgozik stylistként és divatszerkesztőkén. A lap művészeti vezetője José Simon, aki a korábban a Wan2, a PEP! és a megújult Recorder magazin arculatát is tervezte. Az első szám elkészítésében Princess Julia, az i-D zenei szerkesztője, Karley Sciortino, a Dazed & Confused, Purple és Vice újságírója, Matt Lambert videós és a Vogue Italiának fotózó Tombor Zoltán is részt vett.