Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMKitömték állami hirdetésekkel Habony Árpád lapját
A Válasz.hu kielemezte az ingyenes, Habony Árpád érdekeltségébe tartozó Lokál legfrissebb lapszámát, és az eredmény az lett, hogy gyakorlatilag „az állam egy hirdetési újságot finanszíroz, amelynek lényegében nincs tartalma”.
A 24 oldalas számban – amit itt le is lehet tölteni – majdnem 12 oldal állami hirdetés, 4 és fél oldal hirdetés van a privát szektorból, a saját tartalma pedig a maradék. Két oldalban van tévéműsor, keresztrejtvény, kerületi programajánló, majd a hirdetésekhez képest elenyésző mennyiségű saját tartalom, amiben szemlézik Orbán Viktor rádióbeszédét, illetve a Panama-botrány kapcsán szóba hozzák Bajnai Gordont és az Indexet is.
Júniustól napilapként jelenik meg a fővárosban a Lokál - jelentette be a siófoki Media Hungary konferencián Keresztesi Péter, a Modern Media Group Zrt. vezérigazgatója.
A Lokál eddig ingyenes hetilapként jelent meg, a jövőben ezt Lokál Extra néven terjesztik.
A 2015-ös alapítású Modern Media Group Habony Árpád és Győri Tibor cége, mindketten a miniszterelnök belső köréhez tartoznak, Győri korábban miniszterelnökségi államtitkár és a miniszterelnök jogi tanácsadója volt.
Júniustól a Népszabadság értesülései szerint a tömegközlekedési csomópontokon olyan rendszerben terjeszthetik a napi Lokált, ahogyan korábban a Metropollal tették.