További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Már az olimpia első hetében többen nézték a közszolgálati televíziót, mint bármely kereskedelmi csatornát, a második héten pedig tovább nőtt az MTV előnye.
|
A második héten tovább nőt az MTV előnye, ekkor 26,1 százalék választotta a közszolgálati csatornát, és a Tv2-re 23,4 százalék, míg az RTL Klubra 22,3 százalék tévedt.
A 18 és 49 év közötti korcsoportban is az MTV vezetett az olimpia két hete alatt. Az első héten a közszolgálati tévét a célcsoport 24,1 százaléka választotta, míg a második héten már a fiatalok 26 százaléka követte a televízión keresztül az olimpiai eseményeket. Eközben a két kereskedelmi adó közönségaránya a teljes napot tekintve ebben a korcsoportban sem haladta meg a 24 százalékot.
Azért este nem sportot néztünk
A legtöbb hirdetéssel teletűzdelt főműsoridőben azonban olimpia ideje alatt is az RTL Klub vezetett, az első héten például a nézők 28,1 százaléka választotta esténként a csatornát, míg az MTV-re csak 24,9, míg a Tv2-re 22,4 százalék kapcsolt. A második héten ráadásul már a Tv2 is megverte a közszolgálati adót, hiszen míg az MTV-re 22,6 százalék tévedt, addig az RTL Klubra 27,7, míg a Tv2-re 26,9 százalék kapcsolt. Ezek a különbségek a 18 és 49 év közötti korcsportban is megmaradtak, bár a közszolgálati csatorna csak pár százalékkal maradt el versenytársaitól, miközben más, olimpiamentes heteken a különbség akár a 15 százalékot is elérheti.