Hétfőtől két új televíziós csatorna indul
További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Az IKO Production az RTL Klub legnagyobb műsorbeszállítója is - ez a cég készíti többek között a Reggelit, a Delelőt és a Találkozások magazint -, a hárommillió forint jegyzett tőkéjű kft. tulajdonosa Rákosi Tamás és luxemburgi vállalkozása, az optikai és látszerészeti termékekkel kereskedő Opticorp S.A. Az utóbbi a fő tulajdonosa a romániai IKO-nak is. Az m+ és az f+ reklámidejét - mint ahogy a Minimaxét is - az RTL Klub értékesíti. Az új csatornákat a kábeltársaságok 2003. december 31-ig, teszt jelleggel, ingyenesen szerepeltethetik kínálatukban - mondta lapunknak Kökény Tamás, az IKO Romania ügyvezetője, az új adók indításáért felelős projekt vezetője.
Az f+ nonstop sugározza a magyar és külföldi tévé- és mozifilmeket, sorozatokat és szórakozató műsorokat, várhatóan naponta nyolc film kerül adásba, így egy év alatt több mint háromezret vetít a csatorna - tette hozzá Kökény. A célcsoport a 18-49 éves korosztály, ezen belül elsősorban a férfiak. Az f+ és az m+ műsorait a magyar igények szerint, Romániában állítják össze. A cég a magyarországi indulással egy időben tervezte Romániában is a csatornák bevezetését, ám ez néhány hónapot csúszik. Az IKO Romania több szórakoztató műsort is vásárol az RTL Klubtól az m+-nak, mint például a Heti hetest, a Csííízt és a Gálvölgyi-showt - tudta meg lapunk Sár Csabától, a Minimax Műsorszolgáltató Rt. igazgatósági tagjától. A nagy sikerű RTL-es teleregény, a Barátok közt ismétlése viszont az f+-on lesz látható. <> Az m+ a Minimax csatornán este fél nyolctól hajnali fél kettőig sugároz nagyobb gyermekeknek is nézhető, családi műsorszámokat. A negyedik éve működő kábeles gyerekcsatorna meglévő piaci pozíciójára építve - 1,3 milliós nézőtábor, a 4-14 évesek körében tartósan magas nézettség - szeretnék kibővíteni annak műsoridejét, s ezzel szélesíteni nézőközönségét és növelni reklámbevételét - tette hozzá Sár. A Minimax Rt. a csatorna alapítója, a francia Canal+ kelet-európai kivonulásával idén március végén került teljes egészében a Mediatech Kft. tulajdonába. A cégcsoporthoz tartozik többek között a Musicmax Rt., a Minimax internetes oldalát üzemeltető eVision Kft. és az Audiotec Rt. - korábbi nevén Magyar Kábeltechnológiai Fejlesztési Rt. -, amely a kábeles dzsesszrádiót működteti.