Nyomorult reklám 9.

2000.12.15. 18:45
Jön a multi, hogy kivegye a magyar gyermekek szájából a falatot, kicsavarja a magyar paraszt kezéből a kaszát, betegye büdös és minden bizonnyal szőrös mancsát a Kárpát-medence Svájcába. Én ilyenkor hátradőlök, és várom a felvezető reklámokat, hogy ugyan mivel akar megnyerni magának a cég, hogyan próbálja kedvezően befolyásolni egyáltalán nem létező véleményemet.
Kicsavarja a magyar paraszt orra alól a bajuszt
A Vivendi Telecom Hungary nem cicózik, azt sugallja, hogy ő a vonat a lovaskocsihoz képest, ő az energiatakarékos Tungsram-izzó a tábortűz után, egy minőségi ugrás a sok mennyiségi tökörészés után, egy igazi nagy falat, és ehhez az üzenethez patetikus, közhelyes zenét választ ugyanilyen képekkel. Lehet, hogy csak én unom, ha korhadt ágon megy át egy szekér kerék, ha az őszülő hajtó megfáradva viszi hazafelé a kocsiban utazó asszonyt gyermekével.

Lehet, hogy az emberek szeretik a homályos meséket, a nagyívű blöfföket, és egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy ez rossz nekik. Könnyen lehet, hogy csak én várok túl sokat, valamivel több szellemességet, eredetiséget és igényességet egy multitól, ha már idejön, hogy kicsavarja a magyar paraszt orra alól a bajuszt. Lehet, hogy ők sokkal jobban tudják nálam, hogy üveggyöngyökkel messzebbre jutnak, mintha használtatnák velünk a fejünket. Elvégre ők jutottak oda, ahova, nem én.