Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
|
Világsiker ide vagy oda, a Big Brother második szezonja Magyarországon immár végleg alulmaradt a hazai fejlesztésű Való világgal szemben. A VV2 az április 7-13. közötti héten 1 472 000-es átlagnézettséget ért el, míg a BB adásaira átlagosan 1 058 000-en voltak kíváncsiak. (Az adatok a teljes lakosságra és a kora esti kiadásra vonatkoznak.)
A májustól "szünetelő" Claudia show átlagos nézettsége 809 000 volt, míg vetélytársa, a Mónika 1 176 000 nézőt nyert meg az RTL Klubnak. A Claudiát a korábbi időpontban sugárzott Jakupcsek show is megelőzte: ennek átlagnézettsége 903 000 volt.
A tv2 múlt héten debütált Luciferjét 846 000-en nézték, Hajós András késő estére csúszott Magánszámát pedig 373 000-en.
Támadnak a nyugdíjasok
A Magyar Televízió 1-es csatornája több műsorával is sikerrel szólította meg a tömegeket. A legnépszerűbb produkció a hetek óta toplistás Nem csak a húszéveseké a világ című, Szenes Iván dalaiból készült műsor, amelyet ezúttal 1 865 000 honfitársunk tekintett meg. Érdekesség, hogy a nosztalgiaműsor a kereskedelmi, 18-49 éves célcsoportban is megverte a vele egy időben sugárzott Big Brothert. A királyi tévé Híradója is egyre jobban megközelíti a kereskedelmi tévék nézettségét.
A Kékfény bűnügyi magazin 1 483 000 nézővel szintén jó teljesítményt nyújtott, Lajcsi Szuperbulijára pedig 1 056 000 néző volt kíváncsi. Szerényebb eredményt ért el Juszt László A tévé ügyvédje című show-ja (773 500 néző), A Hét utolsó adása - a vasárnap esti hírmagazint e héten váltja fel Friderikusz új műsora - pedig az igen kedvező műsorsávhoz képest csekély, 519 000-es nézettséget ért el.
Az adatok a 4 évesnél idősebb lakosságera vonatkoznak. Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.