Megelőzte a Survivort A Nagy Ő

2003.10.10. 13:13
Változatlanul az RTL Klub vezet a kereskedelmi tévék nézettségi versenyében; a főműsoridőben megingathatatlanul a Milliomos és a Barátok közt a legnépszerűbb. A két új valóságshow harcában viszont a Survivor kissé lemaradt A Nagy Ő mögött.
Továbbra is szavatolja az RTL Klub sikerét a hétköznaponként este vetített Legyen Ön is milliomos és az utána következő Barátok közt. Vágó István vetélkedőjének átlagnézettsége a szeptember 29. és október 5. közötti héten 2 248 000 volt, míg a Berényi-sagáé 2 086 000.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Szerényebben muzsikálnak a húzóműsornak szánt heti valóságshow-k. Az RTL Klub Survivora 1 629 000 nézővel némileg elmaradt a tv2 párválasztójától, A Nagy Őtől, amelyet 1 675 000-en tekintettek meg. Mindkét műsor eredményébe beleszólt a közszolgálati televízió is, hiszen kedden a 901 000-es nézettségű Önök kérték ment Noszály "Sanyi" Sándor ellen, míg a szombati Survivortól a Szeszélyes évszakok csábított el 1 401 000 - főképp idősebb - nézőt.

A bulvármagazinok versenyét ezen a héten meglehetős fölénnyel az RTL Fókusza nyerte; a valódi híradók közül viszont a Bárdos-Máté házaspárral ékített Tények került ki győztesen. Jól teljesített a Napló is, amelyre 1 702 000­en voltak kíváncsiak. A magazinműsornak nagy szüksége van az erősödésre, jövő héttől ugyanis meg kell küzdenie a Barátok közt stábjának új sorozatával, amely a Szeress most! címet viseli.

Az m1 a fent említett programjain kívül a hagyományosan népszerű NévShowrral ért el sikert: 1 356 000-en szórakoztak a produkción. A hétfői Kékfény 1 119 000 tévézőt érdekelt. Juszt László műsorát 764 000-en, Friderikusz Sándort 819 000-en nézték.

Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre, és a 4 évesnél idősebb lakosságra vonatkoznak.