Az utóbbi három év legnézettebb műsora lett a szombati Milliomos

2004.10.26. 23:26
A Legyen Ön is milliomos szombati különkiadását több mint három millióan nézték. Vágó István a hétköznapokat is uralja, de a fiatalok körében a Megasztár népszerűbb.
A negyvenharmadik héten is megmaradt az RTL Klub előnye a Tv2-vel szemben, hiszen átlagosan 6,2 százalékkal volt több nézője az RTL Klubnak, mint konkurensének. A hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti lakosság körében még nagyobb volt a csatorna előnye, mivel a korcsoport 36,9 százaléka választotta az RTL Klubot, míg a Tv2-re átlagosan csak 26,5 százalék kapcsolt.

A Vad angyal azért még vezet

A hét legnézettebb műsora a Legyen Ön is milliomos ünnepi kiadása lett, amelyben a legnevesebb televíziós játékmesterek mérték össze a tudásuk. Vágó István, Vitray Tamás, Rózsa György vagy éppen Pokrivtsák Mónika műveltségére 3 097 000 néző volt kíváncsi, és ezzel a műsor az RTL Klub történetének eddigi legnézettebb adása lett.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A kereskedelmi televíziók indulása óta utoljára 2001. február 5-én néztek ennél többen meg egy műsort. Akkor a Vad angyal egyik epizódját 3 240 145 néző látta a TV2-n. Az RTL Klub ezelőtti legnézettebb Műsora a teljes lakosságra vetítve a Reszkessetek betörők című film volt 2000. december 25-én 3 085 644 nézővel.

A műsorral párhuzamosan vetített Agustus című történelmi filmre mindössze 954 ezren voltak kíváncsiak a Tv2-n, de már az este hét óra után kezdődő ünnepi Naplót is csak 1 216 000-n nézték meg. Az RTL Klubon eközben a Zalatnay Sarolta életéről forgatott Nem vagyok én apáca című reality ment 1 748 000 nézővel, így az RTL Klub hónapok óta először az egész szombat estét megnyerte.

Fiataloknak inkább Megasztár

A nézettségi lista második helyére jócskán lemaradva a Legyen Ön is milliomos szerdai adása futott be, amit 2 213 000-n néztek végig, míg a Tv2 legnézettebb műsora a hatodik helyen végzett vasárnapi Napló lett 2 067 000 nézővel.

A hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban kicsit másképp alakult a verseny. Ugyan ebben a korcsoportban is a különleges szombati Legyen Ön is milliomos győzött 1 325 000 nézővel, de a második helyen a Megasztár végzett, amelyre 1 080 000-an voltak kíváncsiak.