Az RTL Klub visszavág

2003.11.07. 11:10
Egész héten vezetett az RTL, viszont a Nagy Ő ezúttal lenyomta a Survivort, és a Tények is csatát nyert a hírháborúban.
A negyvenharmadik héten a TV2 csekély különbséggel, de megelőzte konkurensét a négy évnél idősebb nézők körében, de az RTL Klub most visszavágott, hiszen október 27. és november 5. között minden korcsoportban, főműsoridőben, és a teljes műsoridőt tekintve is a csatorna vonzotta a legtöbb nézőt.

Vágó a Barátok előtt

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A legnézettebb műsor továbbra is Vágó István Legyen Ön is milliomosa, amire november 29-én, szerdán például 2 676 000 néző volt kíváncsi, de a vetélkedőt a hirdetők szempontjából fontos 18-49 év közötti korcsoportból is 1 116 803-an választották.

A fiatalok legnépszerűbb műsorainak ranglistáját az RTL tartja megszállva, második természetesen a Barátok közt, aminek legsikeresebb epizódját 1 115 000-en nézték, a harmadik pedig a Gálvölgyi Show, ami ezúttal 1 069 000 embert ültetetett a tévékészülékek elé. A TV2 legnépszerűbb műsora a lista negyedik helyén álló Napló volt, amire 997 000 néző volt kíváncsi.

A teljes lakosság körében kicsit más a helyzet, hiszen itt a héten második helyen végzett a Napló 2 228 018 nézővel, a Barátok közt a harmadik 2 208 000 fős nézettségével, a harmadik pedig az RTL Klub bulvárhíradója, a Fókusz, aminek legnépszerűbb adását 2 056 000-an kísérték figyelemmel.

Noszály, a valóság éllovasa

A valóságshow-k versenyét viszont ezúttal a TV2 nyerte, hiszen a Nagy Ő 1 834 000 embert szögezett a képernyők el, míg a Survivort csak 1 500 000-en választották, ráadásul ez a különbség a 18-49 közötti korosztályban is megmaradt. Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a két műsort nem egy időpontban vetítették, és míg a Survivor megelőzte a vele párhuzamosan futó filmet, addig a Nagy Ő alulmaradt a Barátok közt aktuális epizódjával szemben.

A hét legnézettebb filmje a Végképp eltörölni volt az RTL Klubon, Schwarzenegger terroristákkal folytatott küzdelmét 1 723 000-an nézték. A második a város és a falu ellentétét feldolgozó Kaszakő című amerikai vígjáték lett, ami 1 620 607 embert vonzott az RTL Klubra, míg a TV2 legnézettebb filmje a Szeretném, ha szeretnél című romantikus film volt 1 454 000 fős nézettséggel.

A hírháborút ezúttal a Tények nyerte, hiszen legnézettebb, vasárnapi adását 1 954 000-en kísérték figyelemmel, míg az RTL Híradójának legtöb embert vonzó adását 1 754 000-en nézték. Az előző hetekkel ellentétben, ezúttal a 18-49 közötti korcsoportban is a TV2 hírműsora volt a sikeresebb választották többen, hiszen a Tények 802 000-, míg az RTL Híradó 697 000 fős nézettséget ért el.

A közszolgálati televízió legnépszerűbb műsora ezen a héten is a Szeszélyes évszakok volt, ami a kereskedelmi csatornák sikeres műsorait is megelőzve 1 769 00 nézőt csalt a tévé elé, de a Néwshor is jól teljesített, hiszen a vasárnapi adást 1 726 000-en választották.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 2 675 656
02. NAPLÓ (TV2) 2 288 018
03. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 2 208 209
04. FÓKUSZ (RTL KLUB) 2 055 839
05. GÁLVÖLGYI-SHOW (RTL KLUB) 1 992 111
06. TÉNYEK (TV2) 1 954 084
07. NAGY Ő (TV2) 1 834 278
08. SZESZÉLYES ÉVSZAKOK (MTV) 1 768 931
09. HÍRADÓ (RTL KLUB) 1 754 321
10. NÉVSOWR (MTV) 1 726 319

18-49 évesek

01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS (RTL KLUB) 1 116 803
02. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 1 114 949
03. GÁLVÖLGYI-SHOW (RTL KLUB) 1 068 632
04. NAPLÓ (TV2) 996 863
05. VÉGKÉPP ELTÖRÖLNI (RTL KLUB) 988 726
06. NAGY Ő (TV2) 889 201
07. VÉSZHELYZET (RTL KLUB) 872 856
08. KASZAKŐ (RTL KLUB) 870 463
09. FÓKUSZ (RTL KLUB) 844 248
10. KÉSZ ÁTVERÉS SHOW (RTL KLUB) 824 187