További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
|
Hétköznapokon körülbelül százezer ember kíséri figyelemmel délelőttönként az egyes csatornákat, de például a Delelő gyakran ér el kétszázezernél is több embert.
A nézettségi adatokból nem csak a pápa halálát kísérő érdeklődés mértékére lehet következtetni, de sok mindent elmond az egyes televíziós csatornák stabil nézőtáboráról, hiszen mindhárom adó ugyanazt a műsort sugározta, így a választás nagyrészt a márka elismertségén múlik. Ahogy a másik hasonló jellegű próbát, az augusztus 20-i tűzijáték közvetítését, ezt a versenyt is az RTL Klub nyerte.
Az RTL Klubon 508 193 nézője volt a temetésnek, míg az MTV-n 499 231, vagyis a két adó nézettsége közti különbség tulajdonképpen a statisztikai hibahatáron belül van. A Tv2-t ennél lényegesen kevesebben, mindössze 331 085an választották, de a reklámozók számára fontos 18 és 49 év közötti lakosság körében a csatorna már megelőzte a közszolgálati adót, ami arra utal, hogy a Tv2 inkább a fiatalok körében számít elismert márkának.
Azért ebben a korcsoportban is az RTL Klub vezet a maga 213 033 nézőjével, a második a Tv2, amire 127 729 fiatal kapcsolt, harmadik pedig az MTV, amit mindössze a korosztály 95 141 tagja választott.