Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Ciao, Bochkor!
Szombatonként az RTL Klub hagyományosan gyengébben szerepel, most viszont az Ikershow-nak sikerült lenyomnia Bochkor Gábor vetélkedőjét. Az RTL Klubot az éppen tévé előtt ülők 41,9 százaléka, azaz 1 926 581 ember választotta, míg a Ciao, Darwinra 23,8 százalék, vagyis mindössze 1 165 745 néző volt kíváncsi. Az RTL Klub különleges vetélkedője a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korcsoportban is diadalmaskodott, a fiatalok 38,8 százaléka választotta ezt a műsort, míg a konkurens csatornára 27,3 százalék tévedt.
Vasárnap már hónapok óta a Napló nyeri a nézettségi versenyt, és ezen a héten a humor nagyágyúinak sem sikerült megszorongatniuk a Tv2 riportmagazinját. Az RTL Klub azonban mégis elégedett lehet, mivel a Heti hetesre háromszázezerrel többen voltak kíváncsiak, mint a múlt héten, amikor a szokásos időpontban, szombaton késő este sugározták a műsort.
A Naplót vasárnap 1 951 029-en választották, míg a Heti hetes 1 749 508 embert ültetett le a képernyők elé. A Heti hetes váratlan sikerét jelzi az is, hogy a Napló kifejezetten rosszul szerepelt, az AGB Hungary adatai alapján 265 864-el kevesebben nézték, mint a múlt héten.
Visszacsúszott a Napló
Ennek megfelelően a dobogóról is leszorul a Napló, a november 22. és 28. között tartó hét legnézettebb műsora pedig a Barátok közt keddi epizódja lett, ami 2 217 328 embert csalt a tévékészülékek elé. A második helyre Vágó István vetélkedőjének szerdai kiadása futott be, ami 2 186 377 embert érdekelt, majd az első nyolc helyen a Berényiek kalandjai és a Legyen Ön is milliomos részei váltogatják egymást. Kilencedik lett a Fókusz hétfői kiadása 1 954 806 nézővel, a Napló pedig csak a tizedik helyre tudott felkapaszkodni.
A hirdetőknek oly kedves 18 és 49 év közötti korcsoportban is a Barátok közt keddi adása diadalmaskodott 1 027 922 nézővel, míg a második a Dr. Dolittle című Eddie Murphy-vígjáték lett, ami 970 723 nézőt csalt vasárnap az RTL Klubra.
|
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.