Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM
Énekelnek a vezérek Tekintse meg képeinket! |
A siker receptje
Prukner szerint a Magyar vándor sikerének titka egyszerű: tetszik a közönségnek. A 31 kópia, az intenzív reklámkampány, a patinás főszereplőgárda (Gesztesi Károly, Szabó Győző, Szervét Tibor), a sztárszínész mellékszereplők (Bodrogi Gyula, Gálvölgyi János) és a rendező bevált neve szerinte mind csak segítő tényezők.
A budapesti nézők teszik ki a jegyvásárlók 60%-át, így vidéken közönségtalálkozókkal pezsdítik az érdeklődést: Szeged, Pécs és Kaposvár után Dunaújvárosban és Debrecenben találkozhatnak a nézők az alkotókkal és a színészekkel.
A 380 millió forintból készült film már most teljesítette 100 ezres nézettségi határt, ami a Magyar Mozgókép Kuratórium idén augusztusban bevezetett látogatottsági hitelének a kitétele. Így a producerként is jegyzett Herendi Gábornak az 50 milliós állami hitelt nem kell visszafizetnie.