Nagyszerű kampány a sokféle szépség ünneplésére
A Dove már régóta híres a testpozitív kampányairól, melyekben az idealizált szépség helyett a természetességet és a sokszínűséget éltetik.
Egy korábbi saját felmérésük szerint minden második nő fél felvállalni saját testét a közösségi médiában, ezért szerettek volna készíteni valamit, ami minden nap emlékezteti őket a saját egyedi szépségükre. Ennek eredménye hat új tusfürdős flakon lett, melyek vonalai és görbéi a női test formájára emlékezetetnek, de mindegyik máshogy. Mint ahogy írják -
meg akartuk mutatni, hogy egy ismert tubus is lehet bármilyen méretű és formájú - pont mint a nők.
A limitált kiadású tusfürdőket a márka kanadai honlapján találtuk, valószínüleg itthon nem lesz kapható, mindenesetre megkérdeztük a hazai forgalmazót, ha válaszolnak, frissítjük a posztot.