Nagyszerű kampány a sokféle szépség ünneplésére
A Dove már régóta híres a testpozitív kampányairól, melyekben az idealizált szépség helyett a természetességet és a sokszínűséget éltetik.
![dove bottles lineuphero-770170.jpg.ulenscale.2048x960](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1690/16902/169026/16902680_53f5d68d0358e0738215fcd3de274498_wm.jpg)
Egy korábbi saját felmérésük szerint minden második nő fél felvállalni saját testét a közösségi médiában, ezért szerettek volna készíteni valamit, ami minden nap emlékezteti őket a saját egyedi szépségükre. Ennek eredménye hat új tusfürdős flakon lett, melyek vonalai és görbéi a női test formájára emlékezetetnek, de mindegyik máshogy. Mint ahogy írják -
meg akartuk mutatni, hogy egy ismert tubus is lehet bármilyen méretű és formájú - pont mint a nők.
A limitált kiadású tusfürdőket a márka kanadai honlapján találtuk, valószínüleg itthon nem lesz kapható, mindenesetre megkérdeztük a hazai forgalmazót, ha válaszolnak, frissítjük a posztot.