Igen, Coelho tényleg Ganxstát posztolt, de elrontotta
Nagyot megy az utóbbi 24 órában Paulo Coelho szeptember eleji Instagram-posztja, amin a könyvét olvasó Ganxsta Zolit posztolta, mi is írtunk az előzményről.
Most azt tényleg hagyjuk, hogy a fentiek valóságtartalma mennyire van köszönő viszonyban a valósággal, maradjuk csak a tényeknél. A posztot a közhelyszótárat évtizedek óta újabbnál újabb tartalmakkal töltögető író szeptember 1-jén tette ki, de a magyar sajtó és online közösség csak tegnap talált rá, és akkor sem csak úgy, mert szembe jött, vagy mert van magyar is az író 1,6 millió követője között, dehogyis.
Azért, mert Fluor Tomi észrevette, és menten szólt a Hippi című könyv hazai kampányát végző Spanish Wax nevű cégnek (aminek egyik tulajdonosa az az Árpa Attila, aki a reklámfotók egyikén éppen Colhót olvas), hogy helló, beütött a cucc a neten, Coelho is kiposztolta. Nem rossz, lehet majd mutogatni a következő preziben,
DE ha igazán tökösek lennének,
akkor egyik kollégánk GanxstaPaulo-mémjeiből rátennének még egy lapáttal a dologra: